چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

اس ام اس جدید جدید

اس ام اس های جدید جدید شما دوستان

کدامین توتون را بخاطر مرامت باربزنم که وجودت عطرتمام قلیونهاست/بیادتم

فرستنده : 3276***0936

++++++++++++++

خواهمت ای دوست آیی جان جانانم شوی . همنشین محفل وهم این وهم آنم شوی. من بسوزم دررهت خاکی شوم بردرگهت. تا که شاید بگذری برماوشاهنشاه شاهانم شوی .

فرستنده : 5477***0937

++++++++++++++

هواشناسی گفت گرما‎ ‎باعث بدحالى گلهاشده  smsدادم ببینم گل ماحالش چطوره

فرستنده : 2361***0917

++++++++++++++

باشیطان هم داستان شدم تادربرابرهیچ آدمی سرتسلیم فرودنیاورم.( دکتر شریعتی )

فرستنده : 7026***0918

++++++++++++++

"اندیشه خداوند بالاتر ازفکرکوتاه ماست،به اندیشه ی قشنگ خدا میسپارمت

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++++

یکی بود یکی نبود،اون که بود تو بودی،اون که تو قلب تو نبود من بودم.

یکی داشت،یکی نداشت،اون که داشت توبودی،اون که جزتو کسی رو نداشت من بودم

فرستنده : 8853***0937

++++++++++++++

آرامش چیست؟نگاه به گذشته وشکرخدا،نگاه به آینده واعتمادبه خدا،نگاه به اطراف وجستجوىخدا،نگاه به درون ودیدن خدا،لحظه هایتان سرشارازبوىخدا.

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++++

افسار دلم دست خدا بود چنین شد
ای وای اگر دست خودم بود چه میشد
مقصود خودم مهر و وفا بود چنین گشت
گر مقصود من جور و جفا بود چه میشد.

فرستنده : 0725***0939

++++++++++++++

نه از دریا و قایق می نویسم نه از زخم شقایق می نویسم به یاد لحظه های باتوبودن به یاد آن دقایق می نویسم.

فرستنده : 9002***0917

++++++++++++++

سلام ببخشید مزاحم شدم ... اشتباه مزاحم شدم .. کاش مزاحم نمیشدم ... بد موقع مزاحم شدم نه؟ خیلی بد شد دوباره مزاحم نمیشم میخواستم یه جیزی بگم اگه طاقتش رو داری میخواستم بگم ببخشید مزاحم شدم.

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++++

اورا گرفتند به جرم چیدن یک شاخه گل ، زیرا دستانش بوی گل میداد و هیچ وقت فکر نکردند شاید گلی کاشته باشد.

فرستنده : 5727***0939

++++++++++++++

ماهی ها اصلا کینه ای نیستند اگر برای هم خط و نشون بکشند توی آب میکشند که زود از بین بره

فرستنده : 6012***0919

++++++++++++++

در این شبها چه خاموشم ، به یاد تو هم آغوشم ، به من گفتی وفا دارم ، چه شد کردی فراموشم.

فرستنده : 4735***0936

++++++++++++++

چه حکایت جالبیست ، کلمه ی زندگی با "زن" آغاز میشود و مردن با "مرد"...

فرستنده : دانش

++++++++++++++

آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ گفته ای ، از این آشفته ام که دیگر تورا نمیتوانم باور کنم.

فرستنده : 0307***0913

++++++++++++++

برای ماندن بایدرفت.گاه به قلب کسی..گاه ازقلب کسی.

فرستنده : 7026***0918

++++++++++++++

دل قشنگتوهیچوقت درگیر آه نکن.بذارآه سهم کسانی باشه که باعث دلتنگیت میشن.

فرستنده : 6286***0913

++++++++++++++

روی ماهت گر زجشم بی قرارم غایب است /یادزیبایت همیشه دردل من حاضر است

فرستنده : 9002***0917

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد