چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

اس ام اس سرکاری خرداد 90

جدیدترین اس ام اسهای سرکاری ارسالی شما

از این که این موقع مزاحم میشم معذرت میخوام. یه سوال خیلی مهم می خواستم بدونم ایا هواپیما بوق داره؟؟

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++

عشق چیست ؟ عشق یعنی زندگی را باختن / چند سالی را بی دلیل با هر الاغی ساختن.

فرستنده : 6867***0937

+++++++++++++++++++

به جون خودم دنبالش نرو هیچی تهش نیست ، به جون خودم راست میگم.
.
.
نرو چیزی تهش نیست.
.
.
اعتیاد رو میگم.

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++

ویز .. وییز .... ویززززز ... وییییزززز

تــــــــق

..

این مگسه نمیخواست تو بخوابی من کشتمش ... شب بخیر.

فرستنده : 8909***0939

+++++++++++++++++++

می دونی چقدر دوستت دارم؟
به اندازه تمام موهای سرت ضرب در تعداد نفس هایی که تا آخر عمر می کشی ، ضربدر تمام ستاره های آسمون ضربدر صفر.

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++

یه هدیه واست دارم برو پایین
.
.
.
.
شستت حال اومد؟؟!!

+++++++++++++++++++

فرستنده : دانش از تهران

این منم : a

این تویی : A

.

.

گرفتی مطلبو؟؟!! بابا میگم کوچیکتیم!

فرستنده : 9367***0938

+++++++++++++++++++

اتل متل سرسبزی بوست کنم بلرزی ، اتل متل آبنمک جگرمنی بانمک.

فرستنده : 9693***0938

+++++++++++++++++++

اگه دنبال یه آدم بیکاری بیا پایین.
.
.
.
توکه خودت انگار بیکار تر از منی که میای پایین!!!

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++++++++++

سلام. یادم باشه که یادم بیاری که یادت بندازم که به یادم بیاری دیگه این وقت شب با اس ام اس کسی رو سرکار نذارم!!!

فرستنده : دانش از تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد