چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

اس ام اس باحال باحال

خواهم امشب باخدا خلوت کنم / از درون خود کمی صحبت کنم / از نواقص ها و رنجش های خود / از قضاوت ها و سنجش های خود / از توقع های بیجای خودم / از حماقت های پیدای خودم / از خدا خواهم مرا یاری کند / نقصهایم گیرد و کاری کند.
فرستنده : 7738***0917

++++++

دیدگانت از همیشه شادتر --- شهر قلبت زنده و آبادتر
غصه هایت دم به دم ای مهربان --- درگذرگاه زمان بر باد تر

فرستنده : آرمین از مشهد

++++++

در ستایش مهربانیت همچون نماز مسافر شکسته ام.

فرستنده : آرمین از مشهد

++++++

چی باعث میشه یادم بیفتی؟ به همه بفرست جوابای جالب میگیری. ( اول جواب منو بده )

فرستنده : 3290***0935

++++++

یادها فراموش نخواهند شد حتی به اجبار ، دوستیها ماندنی اند حتی با سکوت.

فرستنده : 9066***0938

++++++

دوران خوش ان بود که با دوست به سر شد باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود

فرستنده : 1174***0919

++++++

بندبنددل بنده به بندبنددلت بنده دلبندبنده دلم برات تنگه*

فرستنده : 0914***0919

++++++

یادماخواه کنی یانکنی مختاری!لیکن ای دوست بدان کنج دلم جاداری!

فرستنده : 6348***0938

++++++

من بیادت هستم،چه به هنگام دعا،چه به هنگام نشستن به لب پنجره خاطره ها

فرستنده : 6348***0938

++++++

گرچه آلوده دنیای غریبم اما ، سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم ، دستانم اگر عاطفه را می فهمند با کسی سبزتر از عشق رفاقت دارم.

فرستنده : فاطمه 16ساله از آبادان

++++++

زندگی وقتی قشنگه که دلی واسه دلی تنگ بشه. الان زندگیم خیلی قشنگه چون دلم برای تو تنگه.

فرستنده : فاطمه 16ساله از آبادان

++++++

از فراق تومرا هر نفسى صدآه است/ از توغافل نیستم اى دوست، خدا آگاه است.

فرستنده : 2379***0938

++++++

اتل متل دلتنگی،عجب حس قشنگی،دلم کرده هوایت،جان ودلم فدایت!!

فرستنده : 5761***0935

++++++

در میان رفقا اشرف دلدار تویی، در ترازوی وفا من کم و بسیار تویی

فرستنده : 5896***0913

++++++

دلم قرار نداره ، راه فرار نداره ، پیام دادم تا نگی فلانی مرام نداره.
فرستنده : 6321***0917

++++++

آیا وکیلم شما را تا ابد دوست خودم کنم با هدیه ی ناقابل یعنی :
یک دل
یک دنیا صفا
یک دنیا محبت
یک دنیا دوست داشتن
یه عالمه شیطونی
وکیلم؟؟
فرستنده : 8972***0937

++++++

یادت همیشه سبز است درخلوت خیالم ، خوبم به خوبی تو هرچند نپرسی حالم.

فرستنده : 2844***0936

++++++

میشه پروانه بود و روی هرگلی نشست اما بهتره مهربون بود و توی هردلی نشست.

فرستنده : 0339***0911

++++++

قشنگترین حس وقتیه که بدونی هرگز فراموش نمیشی. این حس تقدیم وجود نازنینت.

فرستنده : 3950***0938

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد