چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

اس ام اس جدید و 20

من گذشتم از غرورم تا رسیدم به نگاهت ، من قسم خوردم بمونم تا قیامت درکنارت.

فرستنده : 7845***0938

++++++++++++++++++

اگر روزی عقل را بخرند و بفروشند ما همه به خیال اینکه زیادی داریم فروشنده خواهیم بود.

فرستنده : 8325***0936

++++++++++++++++++

در کنج دلم عشق کسی خانه ندارد/ کس جای در این کلبه ویرانه ندارد / دل را به کف هرکه دهم باز پس آرد / کس تاب نگهداریه دیوانه ندارد.

++++++++++++++++++

خاطرم نیست تواز بارانی ... یاکه از نسل نسیم ... هرچه هستی گذرا نیست هوایت ، ... تومرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم.

فرستنده : 7746***0919

++++++++++++++++++

عشق یعنی تو ملامت کن مرا / عشق یعنی می ستایم من تورا / عشق یعنی درپی تو در به در /عشق یعنی یک بیابان دردسر /عشق یعنی باتو آغاز سفر / عشق یعنی قلبی آماج خطر / عشق یعنی بگذری از آرزو / عشق یعنی کلبه های آرزو / عشق یعنی باتو گشتن هم کلام / عشق یعنی انتظار یک سلام.

فرستنده : 1660***0935

++++++++++++++++++

از کسی که چیزی برای از دست دادن ندارد بترس!

فرستنده : 6761***0916

++++++++++++++++++

من و خداوند هر روز صبح فراموش میکنیم!!!
خداوند خطاهای من را و من لطف خداوند را!!!

فرستنده : محمد

++++++++++++++++++

در حافظه ی گوشی من نام شما نیست / ای دور زغم باور من نام شما چیست؟ / عذرم بپذیر حافظه یکباره پریده! / نامت بفرست ثبت مجدد بشه بر لیست.

فرستنده 7070***0912

++++++++++++++++++

خوش فکر و سلیقه ای و خوش مشرب و شاد / هر جا که روم نقش قشنگت به یاد / دیوانه شود هرکه به وصل تو رسد / دیوانه تر آنکس که تورا از دست داد.

فرستنده : 7070***0912

++++++++++++++++++

حرف عاشقانه یک چوپان به همسرش:
چشمان تو مانند پشکلی در سطل شیر است!

فرستنده : 0640***0937

++++++++++++++++++

اتل متل ستاره .. اصلا چرا ستاره؟!! تو خورشیدی تو نوری ... دوستت دارم بدجوری..

فرستنده : 7158***0913

++++++++++++++++++

- --- - - - - >

سر فلش رو به سمت قبله کن.
کردی؟
به همین قبله دوستت دارم* واسم عزیزی.

فرستنده : 6348***0938

++++++++++++++++++

یه خار همیشه مواظب گلشه ، اگه به گلش دست بزنی خونت رو میریزه! همیشه خارتم!

فرستنده : 2260***0939

++++++++++++++++++

بر اثر شوخی غضنفر 45 نفر کشته و زخمی شدند! این حادثه وقتی رخ داد که غضنفر چشمای راننده اتوبوس را گرفته و بهش میگه اگه گفتی من کیم؟

فرستنده : 0961***0936

++++++++++++++++++

بیاموزیم اگر کسی یادمان نکرد یادش کنیم شاید او تنهاتر از ما باشد.

فرستنده : 5135***0913

++++++++++++++++++

افراد فروتن همانند گلهای قالی اند ، نه انتظار باران را دارند نه دلهره چیده شدن. دائمی اند و ماندگار مثل شما.

فرستنده : 5135***0913

++++++++++++++++++

برهنه ات میکنند تا بهتر شکسته شوی... نترس گردوی کوچک! آنچه سیاه میشود روی تو نیست ، دست آنهاست!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد