چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

بهترین و جدیدترین اس ام اس های سال 90

بهترین و جدیدترین اس ام اس های سال 90

دوستان من مثل گندمند یعنی یک دنیا برکت و نعمت ، نبودن شان قحطی و گرسنگی است و من چه خوشبختم که زرنای خوشه های گندم در اطرافم موج میزنند. مهربانی تان را قدر میدانم و آن را در سیلوی جان نگهداری خواهم کرد.

فرستنده : 4010***0919

+++++++++++

ماییم که درظلمت شب یادتوهستیم" دردام بلاخفته زبیدادتوهستیم" ماییم که باتیشه زنیم ریشه خودرا"دلخوش به همینیم که رفیق توهستیم"

فرستنده : 9673***0936

+++++++++++

اگر سنگم زنی سنگت ببوسم
اگر زهرم دهی زهرت بنوشم
اگر غسلم دهی با آب و کافور
کفن پاره کنم دستت ببوسم.

فرستنده : 1596***0938

+++++++++++

امشب در آرزوهایم برایت آرزو میکنم که آرزوی کسی باشی که آرزویش را داری.

فرستنده : 5090***0939

+++++++++++

یاد باد آن روزگار ای دل که یاری داشتی ، در میان باده نوشان اعتباری داشتی ، از گذرگاها میگذشتی خیره سر هنگامه جو روز و شب با یار یک دل می نشستی رو به رو ، هالیا بی های و هویی آن سرافرازی چه شد ، یار را بازی گرفتن آخر بازی چه شد ، اعتبار هر دلی در خوبی دلدار اوست ، آبروی هر کسی در آبروی یار اوست.

فرستنده : 8041***0936

+++++++++++

هیچ وقت چشمانت را برای کسی که معنی نگاهت را نمی فهمد گریان نکن.

فرستنده : 5090***0939

+++++++++++

اگه اسم آدمارو برآزنده ترین صفتشون میزاشتن ، اسم منو چی میزاشتی؟

فرستنده : 5090***0939

+++++++++++

کوتاه ترین فاصله برای گفتن دوستت دارم یک لبخند است ؛ میخندی یا بخندم؟؟

فرستنده : 1846***0913

+++++++++++

در محفل اگر دوست نباشد که صفا نیست / هر آب روان در همه جا آب بقا نیست

ای دوست بیا روشنی محفل ما باش / ما را طمعی از تو به جز مهر و وفا نیست.

فرستنده : سحر از بندرعباس

+++++++++++

تا بدین لحظه نمی دانستم یاس اینقدر اصالت دارد / من برایت گل یاسی چیدم ، چون گل یاس به اندازه یک عشق صداقت دارد.

فرستنده : 4156***0915

+++++++++++

پیش هر تیغی سپر باید گرفت ، پیش تیغ دوست ” سر ” باید گرفت.

فرستنده : 1245***0935

+++++++++++

بیا با من دلم تنهاترین است / نگاهت در دلم شور آفرین است / مرا در شعله ی عشقت بسوزان / که رسم دوستداریها همین است.

فرستنده : 3560***0914

+++++++++++

مثل AسموN که تنها OمیدSH چندتا ستاRست ، DیدNE تو VAسه من عمرE 2باRست.

فرستنده : 5175***0938

+++++++++++

خدایا آنکس که صادقانه یادم میکند،هرلحظه عاشقانه یادش کن...

فرستنده : 1525***0937

+++++++++++

تومپندارکه خاموشى من ذکر فراموشی توست/ بلکه هرلحظه دلم مست تماشایى توست

فرستنده : 9017***0913

+++++++++++

زندگی دفتری ازخاطره هاست...یک نفردردل شب،یک نفردردل خاک،یکنفر همدم خوشبختى هاست، یک نفر همسفر سختى هاست، چشم تا باز کنیم عمرمان میگذرد ما همه هم سفر و رهگذریم... آنچه باقیست فقط خوبیهاست.

فرستنده : 9687***0916

+++++++++++

باستان کاران تبانی کرده اند / عشق را هم باستانی کرده اند / هرچه آدمها طلایی تر شدند / عشقها مومیایی تر شدند / رفته رفته عاشقان هم کم شدند / نسلی از بیگانگان آدم شدند.

فرستنده : 4153***0917

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد