چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

اس ام اس شکلک دار

اس ام اس های تصویری جدید 

10,20,30,40,50,60,70,80,90,100

.

بیام ؟

.

کجا قایم شدی؟

.

آهان پیدات کردم

.+""+  .+""+.
+     injayi     +
 "+.            .+"
 "+ . +"

فرستنده : دانش از تهران

+++++++++++

/) /)
         @@ \_____/
         / /\    ____\   
        ¤¤     | | | |
                ^^^^

تو گوشیت جاداری چند روزی خرمو ببندی؟؟!!

فرستنده : 6056***0916

+++++++++++

©/

 / l

/\

اجازه؟ ما دلمون واست تنگ شده.

فرستنده : 6348***0938

+++++++++++

م

          ی

              ب

             و

          س

        م

 ت

ع:-*ز:-*ی:-*ز:-*م:-

فرستنده : 9639***0937

+++++++++++

/) /)
         @@ \_____/
         / /\    ____\   
        ¤¤     | | | |
                ^^^^

خوش به حالت گوشیت آیینه داره!!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : 7179***0913

+++++++++++


O,,

I”

 

….,O
L”       

 

O

I

 

,…./”””;|O 

تعجب نکن دارم نماز شکر میخونم چون تورو دارم.

فرستنده : 6348***0938

+++++++++++

~ ~ ~ ~ - ~ - . ~ ~

 ~ \O/ ~ . - ~ ~ ~

 ~ - ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.

فرستنده : 6348***0938

+++++++++++

I-----Δ

I    ......

I    '''''''''

I     o

I    /ii\

I    / L

این عکسو وقتی حموم بودی ازت گرفتم اگه sms ندی واسه همه میفرستم.

فرستنده : 2701***0936

+++++++++++

><(((>     ><(((>

><(((>     ><(((>

ماهی برات فرستادم تا بخوری و ببینی که چقدر مزش با علف فرق داره!!

فرستنده : 6348***0938

+++++++++++

*   *     *  *

*       *

*          *

*      *    *

این قاصدکها رو فوت کردم تا بیان بهت بگن به یادتم.

فرستنده : 6348***0938

+++++++++++

('_')

<¡¡¡>

_\\_

چیه؟

دلم تنگ شده میخوام وایسم نگات کنم مشکلیه؟

فرستنده : 3898***0935

نظرات 1 + ارسال نظر
mosavi دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ http://www.sharger.ir

با عرض سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز و گرامی.

وبلاگ زیبا و پرمحتوایی داری...همیشه پایدار و خوشبخت باشی

خوشحال میشم قدم رنجه نموده و از وب سایت بنده نیز دیدن نمایید و از خدمات آنلاین ومطمین آن در تهیه نیاز کارت شارژ خود و عزیزانتان استفاده کرده و از جوایز ان نیز به پاس حسن نیت تان برخوردار گردید.
از خداوند متعال بهترین ها رو واسطون آرزومندم.
در صورت صلاح دید منت گذاشته ولینک آدرس ما رو در وبلاگ زیبایتان قرار دهید.
اجرتان نزد خدا
با کمال احترام.
s.mousavi
By Best Regards 4U.

www.sharger.ir
.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد