چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه سال 1390

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه سال 1390

زندگی یعنی همین لبخند تو / عشق یعنی یک نفر مانند تو

مرحبا بر عشق تفسیرش تویی/ آفرین بر آسمان ماهش تویی

فرستنده : 7898***0917

+++++++++++

وقتی از دوری تو تموم میشه تحملم / توی دلم داد میزنم خیلی دوست دارم گلم.

فرستنده : سحر از بندرعباس

+++++++++++

کاش دلم قایقی بود که لب یک اسکله خودش را به تو می بست.

فرستنده : 9673***0935

+++++++++++

آهای حس غرورم
آهای رفیق خوبم
هنوز برات میمیرم
اگر چه خیلی دورم

فرستنده : 9431***0938

+++++++++++

من ندانم که کیم / من ندانم که چیم / من فقط می دانم
که تویی شاه بیت غزل زندگیم.

فرستنده : مهشید

+++++++++++

تو را در قلب شعرم میگذارم
بنام عشق آنرا می نگارم
تمام حرف من در شعر این بود
تو را تا بی نهایت دوست دارم.

فرستنده : امید

+++++++++++

قشنگترین غزلم را در دل شب برای چشمان تو گفتم ، پس تو نیز قشنگترین لبخندت را برای لحظه ی دیدار نگه دار.

فرستنده : 7149***0939

+++++++++++

چه کرده ای تو با دلم که نبض من صدای توست ؟

چه کرده ای تو با سرم که فکر من هوای توست ؟

فرستنده : 9851***0938

+++++++++++

به اندازه قشنگی چشمای ستایش ، مردونگی طاهر ، گیچی صابر ، تحمل آتی ، پول حشمت فردوس : دوستت دارم ( افتاد الان )

فرستنده : 5706***0935

+++++++++++

واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی.

فرستنده : 0032***0936

+++++++++++

اگه یه روز فکر کردی نبودن یه کسی بهتر از بودنشه ، چشماتو ببند و اون لحظه ای که اون کنارت نباشه رو به خاطر بیار ، اگه چشمات خیس شد بدون داری به خودت دروغ میگی هنوزم دوسش داری.

فرستنده : 5090***0939

+++++++++++

عقل در کوی عشق نابیناست ، عاقلی کار بوعلی سیناست ، عاشقی خود نه کار فرزانه ست ، عقل در راه عشق دیوانه ست.

فرستنده : 8875***0937

+++++++++++

قشنگترین نگاهم رابراىتوکنارگذاشتم

تابدانى باتمام وجودم منتظردیدار

توام

فرستنده : عبدالله از خرمشهر

+++++++++++

خواستم یه sms توپ واست بفرستم وسط راه منفجر شد همه فهمیدن که دوستت دارم.

فرستنده : 0303***0938

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد