چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

اس ام اس عاشقانه و احساسی بسیار زیبا

زیباترین اس ام اسهای عاشقانه

عشق یعنی یک شهاب و یک سراب
عشق یعنی یک سلام و یک جواب
عشق یعنی یک نگاه و یک نیاز
عشق یعنی عالمی پر رمز و راز
عشق یعنی همچو لیلا دلخون شدن
یا چو مجنون راهی صحرا شدن
عشق یعنی تیشه ی فرهادها
عشق یعنی عالم فریادها...

فرستنده : محمد فاطمی از روستای چغان

++++++++++++++++++

هیچگاه پاکنی ساخته نمیشودتامحبت توراازصفحه دلم پاک کند

فرستنده : 8581***0938

++++++++++++++++++

یه خار همیشه مواظب گلشه ، اگه به گلش دست بزنی خونت رو میریزه! همیشه خارتم!

فرستنده : 2260***0939

++++++++++++++++++

- --- - - - - >

سر فلش رو به سمت قبله کن.
کردی؟
به همین قبله دوستت دارم* واسم عزیزی.

++++++++++++++++++

اتل متل ستاره .. اصلا چرا ستاره؟!! تو خورشیدی تو نوری ... دوستت دارم بدجوری..

فرستنده : 7158***0913

++++++++++++++++++

چون که مقصودتویی منت ساقی نکشم شوق دیدارتودارم غم باقی نکشم.

فرستنده : دانش از تهران

++++++++++++++++++

من گذشتم از غرورم تا رسیدم به نگاهت ، من قسم خوردم بمونم تا قیامت درکنارت.

فرستنده : 7845***0938

++++++++++++++++++

نفس کشیدن واسه من معنی نداره / تاریکه دنیام بی تو خورشیدی نداره / دلم تو دنیا مثل تو هیچکسی رو دوس نداره...

فرستنده : 1226***0938

++++++++++++++++++

وصل تو کجا و من مهجور کجا / دردانه کجا حوصله مور کجا / هرچند ز سوختن ندارم باکی / پروانه کجا آتش طور کجا.

++++++++++++++++++

در خلوت من جزتو کسی راه ندارد / رخسار فریبای تورا ماه ندارد / غمنامه ی من غصه ی چشمان تو باشد / غیر ازتو دلم دلبر دلخواه نخواهد.

++++++++++++++++++

کاش خبر از دل تنگم داشتی / کاش خبر از غصه  و آهم داشتی / این دل شده مبتلا به تو ای دوست / کاش مرهمی برای دردش داشتی.

++++++++++++++++++

سفری باید کرد تا به عمق دل یک پیچک تنها / که چرا اینچنین سخت به خود میپیچد / شاید از راز درونش بشود کشفی کرد / شاید اوهم به کسی دل بسته است.

فرستنده :4487***0917

++++++++++++++++++

اونی که رفت اگه برگرده از دوست داشتن نیست واسه اینه که بهترشو پیدا نکرده.

++++++++++++++++++

خوشتر از قالی کرمان غزلی ساخته ام نخ به نخ زیر قدمهای تو انداخته ام / من همان قالی پاخورده پاهای توام / که دلم را به تمنای دلت باخته ام.

فرستنده : 0917***0939

++++++++++++++++++

عشق رو نمیشه با شاخه گل مقایسه کرد ولی می شه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد.

++++++++++++++++++

سحر از مزرعه عشق تو بیدار شدم / من چه کردم که به عشق تو گرفتار شدم / حضرت عشق بفرما که دلم خانه توست / سرعقل آمده هر بنده که دیوانه ی توست.

++++++++++++++++++

خوش فکر و سلیقه ای و خوش مشرب و شاد / هر جا که روم نقش قشنگت به یاد / دیوانه شود هرکه به وصل تو رسد / دیوانه تر آنکس که تورا از دست داد.

فرستنده : 7070***0912

++++++++++++++++++

عشق یعنی تو ملامت کن مرا / عشق یعنی می ستایم من تورا / عشق یعنی درپی تو در به در /عشق یعنی یک بیابان دردسر /عشق یعنی باتو آغاز سفر / عشق یعنی قلبی آماج خطر / عشق یعنی بگذری از آرزو / عشق یعنی کلبه های آرزو / عشق یعنی باتو گشتن هم کلام / عشق یعنی انتظار یک سلام.

فرستنده : 1660***0935

++++++++++++++++++

خاطرم نیست تواز بارانی ... یاکه از نسل نسیم ... هرچه هستی گذرا نیست هوایت ، ... تومرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم.

فرستنده : 7746***0919

++++++++++++++++++

در کنج دلم عشق کسی خانه ندارد/ کس جای در این کلبه ویرانه ندارد / دل را به کف هرکه دهم باز پس آرد / کس تاب نگهداریه دیوانه ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد