چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

Sms جدید 90

Sms جدید 90

تو را در قلب شعرم میگذارم
بنام عشق آنرا می نگارم
تمام حرف من در شعر این بود
تو را تا بی نهایت دوست دارم.

فرستنده : امید

+++++++++++++

کوتاه ترین فاصله برای گفتن دوستت دارم یک لبخند است ؛ میخندی یا بخندم؟؟

فرستنده : 1846***0913

+++++++++++++

گفتم : خدایا چقدر دوری
گفت : تو با من؟
گفتم : خدایا تنهاترینم
گفت : با وجود من؟
گفتم : خدایا کمک خواستم
گفت : از غیر من؟!
گفتم : خدایا دوستت دارم
گفت : بیش از من؟

فرستنده : 9295***0937

+++++++++++++

یاد باد آن روزگار ای دل که یاری داشتی ، در میان باده نوشان اعتباری داشتی ، از گذرگاها میگذشتی خیره سر هنگامه جو روز و شب با یار یک دل می نشستی رو به رو ، هالیا بی های و هویی آن سرافرازی چه شد ، یار را بازی گرفتن آخر بازی چه شد ، اعتبار هر دلی در خوبی دلدار اوست ، آبروی هر کسی در آبروی یار اوست.

فرستنده : 8041***0936

+++++++++++++

گفته بودم با تو رسم عاشقی اینگونه نیست پیش یار از دیگری افسانه گفتن خیره گیست ، در خم بی راه از خود پشت پاخوردی دریغ ، رفت عمری و ندیدی از کجا خوردی دریغ.

فرستنده : 8041***0936

+++++++++++++

هر آنچه خواستم نیامد به دست! چون که بیگانه بودم در این دنیای پست! پی آب بودم کوزه به دست! چون که آب یافتم کوزه شکست!

فرستنده : 7944***0936

+++++++++++++

کاش دلم قایقی بود که لب یک اسکله خودش را به تو می بست.

فرستنده : 9673***0935

+++++++++++++

آگهی استخدام : 
به علت شروع درو گندم به یک عدد مترسک نیازمندیم لطفا با ما تماس بگیرید.

فرستنده : 2480***0911

+++++++++++++

اگه یه روز فکر کردی نبودن یه کسی بهتر از بودنشه ، چشماتو ببند و اون لحظه ای که اون کنارت نباشه رو به خاطر بیار ، اگه چشمات خیس شد بدون داری به خودت دروغ میگی هنوزم دوسش داری.

فرستنده : 5090***0939

+++++++++++++

هیچ وقت چشمانت را برای کسی که معنی نگاهت را نمی فهمد گریان نکن.

فرستنده : 5090***0939

+++++++++++++

اگه اسم آدمارو برآزنده ترین صفتشون میزاشتن ، اسم منو چی میزاشتی؟

فرستنده : 5090***0939

+++++++++++++

امشب در آرزوهایم برایت آرزو میکنم که آرزوی کسی باشی که آرزویش را داری.

فرستنده : 5090***0939

+++++++++++++

عقل در کوی عشق نابیناست ، عاقلی کار بوعلی سیناست ، عاشقی خود نه کار فرزانه ست ، عقل در راه عشق دیوانه ست.

فرستنده : 8875***0937

+++++++++++++

گاه دلتنگ میشوم ، دلتنگتر از همه دلتنگها ، گوشه ای مینشینم و میشمارم حسرتها را و محاکمه میکنم وجدانم را ، من کدام قلب را شکستم و کدام احساس را له کردم و کدام خواهش را نشنیدم و به کدام دلتنگی خندیدم که اینچنین دلتنگم.

فرستنده : حسام

+++++++++++++

زادگاه و تاریخ تولد هیچ کس در هیچ نقشه و تقویمی نیست چراکه آدمها هر لحظه در طپش قلب کسانی که دوستشان دارند متولد میشوند. ( کوروش کبیر )

فرستنده : 9357***0935

+++++++++++++

دوستان من مثل گندمند یعنی یک دنیا برکت و نعمت ، نبودن شان قحطی و گرسنگی است و من چه خوشبختم که زرنای خوشه های گندم در اطرافم موج میزنند. مهربانی تان را قدر میدانم و آن را در سیلوی جان نگهداری خواهم کرد.

فرستنده : 4010***0919

+++++++++++++

آهای حس غرورم
آهای رفیق خوبم
هنوز برات میمیرم
اگر چه خیلی دورم

فرستنده : 9431***0938

+++++++++++++

من ندانم که کیم / من ندانم که چیم / من فقط می دانم
که تویی شاه بیت غزل زندگیم.

فرستنده : مهشید

+++++++++++++

اتل متل خیار شور،خواهانتیم مابدجور اونم از نوع شوری برای رفع دوری.

فرستنده : 9660***0939

+++++++++++++

غروب برات جه سخته وقتى غریبه باشى وقتى عزیزى دارى ولى بیشش نباشى

فرستنده : 9660***0939

+++++++++++++

اون صورت مظلومت اون چشمای پراشکت ، اون نگاه پرخشمت منو یاد کسی میندازه که تو عروسی برنج گیرش نیومده.

فرستنده : 9660***0939

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد