چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

اس ام اس های عاشقانه و عارفانه

دل من قایق و چشم تو دریاست، نشستن در کنار هر دو زیباست، دل من قایق گم کرده راهیست، که در آرامش چشم تو پیداست

 

دیوانه با چوب کبریت میخواست دریا را آتش بزند، چوب کبریت سوخت، دریا خندید، دیوانه رفت، فردا با لیوانی پر از آب به سوی خورشید

 

ای که یادت بهترین مفهوم بیداریست / عطر یادت تا ابد در خاطرم جاریست

 

دلم اعدام عشق است به دار قلب خاموشت / بدان تا لحظه ی مردن نخواهم کرد فراموشت

 

اگه عشقم حقیره، اگه جسمم کویره، اگه همیشه تنهام، اگه خالیه دستام، برای تو عاشق ترین عاشق دنیام

 

میان چشم تو ییلاق کردم / در عشق تو خودم را چاق کردم / از این پس بی تو مفهومی ندارم / دلم را بر دلت سنجاق کردم

 

اینقدر خیالهای بیهوده نباف / ماییم و دو خط رباعی و یک دل صاف / در آیینه ی دلم جز عکس تو نیست / شک داری اگر، بیا دلم بشکاف

 

اوج نیاز قلب من در به در نگاهته / آرامش درون من دیدن روی ماهته

 

ترسم که شبی از غم ناگه بمیرم در بستر دلسوز با آه بمیرم آن لحظه آخر که اجل گفت بمیر ای کاش تو را ببنیم و آنگاه بمیرم

 

غربت را نباید در شهر الفبای غربت جستجو کرد، همین که عزیزت نگاهش را از تو گرفت، تو غریبی

 

 اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عاشقونه - اس ام اس عاشقی - اس ام اس دوست دارم - اس ام اس احساسی - اس ام اس رمانتیک - اس ام اس حسی - اس ام اس واسه کسی که عاشقشم - اس ام اس واسه عشقم - اس ام اس غمناک - اس ام اس بی وفایی - اس ام اس نامردی - اس ام اس محبت - اس ام اس با وفایی - اس ام اس رایگان عاشقانه - اس ام اس جدید و زیبای عاشقونه - سایت اس ام اس عشقی - دنیای اسمس عاشقانه - ناب ترین اس ام اس های عاشقانه و جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد