چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

اس ام اس خنده دار جدید 90

خخخخخخخخخخخخ چیست؟

.

.

.

تیکاف غضنفر به مدت 10 ثانیه قبل از تف کردن.

*****************

\/

|

O
/\

میدونی این کیه ؟ خوب تویی دیگه !!!

از خوشی رسیدن اس ام اس من داری ملق میزنی

*****************

به من میگن گلابی/مفیدم ومقوی /به رنگ سبز وزردم/تابستون برمی گردم

*****************

غضنفر میره جوراب بخره توش فوت میکنه ببینه سوراخه یا نه !!!!!

*****************

دلت بیماره و یاری نداره  / به ور مشغوله و عاری نداره !به صبح و شب درون این موبایلت / به جز زر زر زدن کاری نداره !!!

*****************

غضنفر شب قبل از خواستگاری زنگ میزنه به دختره میگه :

الو ! سوالای فردای بابات رو نداری ؟؟

*****************

روزی که بلا آمد و کس مرا تیمار نکرد

آنچه کردی تو به من هیچ ستمکار نکرد

گویا عشق شده سهمیه بندی که دگر

موتور قلب تو خاموش شد و کار نکرد

*****************

بود کارم پیامک دادن و بس / ز این کار من آنها شادن و بس

پیامک میدهم لحظه به لحظه / به مهری و نسیم و لادن و بس !!

*****************

یه ضرب المثل نمی دونم کجایی میگه که به هیچ کس به جز خودت و خرت اعتماد نکن !

منم به جز خودم و خودت به هیچ کس اعتماد نمی کنم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد