چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

چیستا اس ام اس

اس ام اس باحال, اس ام اس فلسفی, sms,ام اس عاشقانه,اس ام اسخنده دار,جوک,اس ام اس مسخره,اس ام اس عاطفی,اس ام اس سرکاری

اس ام اس های باحال 90

شب قراریست که ستاره ها برای بوسیدن ماه می گذارند

و چه زیباست شرم زمین که خودش را به خواب می زند

******************

شاخه گل رزی که در زمان حیات به کسی می دهید

به مراتب بهتر از یک دسته گل ارکیده ای است که روی سنگ قبر او می گذارید . . .

******************

هر سال تو را غرق صفا میخواهم / هر روز تو را کام روا میخواهم / از بهر تو و هر که تو را دارد دوست / آرامش خاطر از خدا میخواهم

******************

بیا اینجا صداقت میفروشم / برای تو محبت میفروشم / بیا بهر نگاهی از تو ای دوست / دلم را زیر قیمت به تو میفروشم

******************

گرچه ما را نکند دوست به پیامی شاد، خاطر دوست عزیز است خدا یارش باد

******************

گفتم شبی به مهدی از تو نگاه خواهم

گفتاکه من هم از تو ترک گناه خواهم

******************

گفتم ای دوست یک بوسه بده بهر خدا گفت :امروز برو فردا بیا گفتم امروزبرم فردا بمیرم چه کنم،گفت یک بوسه دهم باز تو را زنده کنم

******************

پیش هر تیغی سپر باید گرفت / پیش تیغ دوست سر باید گرفت

جانب خود را مبین گر عاشقی / جانب دوست در نظر باید گرفت

******************

روز وصل دوستداران یاد باد / یاد باد آن روزگاران یاد باد

گرچه یاران فارغند از یاد من / از من ایشان را هزاران یاد باد.

******************

برایت مینویسم دوستت دارم میدانم نمیدانی امامیدانم که میخوانی

******************

قالیچه یادت را هرگز بر ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد!

******************

یارب دل دوستان پر از غم نکنی باتیر بلا قامت ماخم نکنی ای چرخ تو را به قران سوگند یک موزسر عزیز ما کم نکنی

******************

اهل کوچه همه رفتندولی ماماندیم/حقمان است اگربیکس وتنهاماندیم/دربروی همه وابودونمیدانستیم/شهرلبریزخدابودونمیدانستیم/هیچ تقصیرکسی نیست اگررنجوریم/روشنی هست،خداهست،ولی ماکوریم!

فرستنده :ستایش

******************

آنهایی که باچشم کمتردیده میشونددرقلب بیشتر یادمیشون .

فرستنده : 3722***0937

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد